Yeah

Ååh jag är så jävla trött! Bättre blir inte den här dagen. Har prov imorgon och ska och jobba 16-21, så det blir inge roa sig idag inte. Två av systrarna är förkylda dessutom, så det kan vara därför man känner sig lite halvdöd. Jag vägrar fan bli sjuk XD

Nej nu rycker vi upp oss. Kan ju inte vara så jävla svårt med ett prov i organisation och ledarskap. Skitkurs är vad det är, bara en massa svammel, och när den nu äntligen blir klar får jag börja med de lite intressantare kurserna :) Det roliga är ju att jag inte ens behöver läsa den kursen, jag gör det bara för att få studie- och underhållsbidrag. I övrigt ger den absolut ingenting. Bara man får G i den så kan man skita i det och gå vidare, det är bara i min skalle det sätts upp hinder..


Nu ska jag ta det lugnt och sluta tänka på dedär ens, det brukar jag ju klara av iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0