YES!

FYFAAN vad jag älskar fredag den 13e!! :D Nu hade det jag beställde kommit också, många presenter till mig med andra ord ;) Skorna var underbara, t-shirten var underbar och väckarklockan (som jag fick gratis) har jag inte ens kollat om den funkar. Det skiter jag fullständigt i, har inga batterier till den ens. Fast får jag tag i några ska jag prova den imorgon och se om jag vaknar upp till nå fågelsång eller havsbrus eller vafaan det nu är ;D


UNDERBARA! <3

Nu är jag på G att fara till Brekka, är familjemiddag som gäller där lite senare :) Blir blodpaltskoma (gäller sånt för blodpalt också?) och allmänt trevligt.


Underbar jävla dag alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jaa :D de är bara att ni kommer nån solig dag så drar vi ut å grillar :)

Åh vilka snygga skor du har beställt :D jag älskar skoooor!

haha ja palt som palt, klart de blir koma ;)

2009-02-13 @ 15:13:01
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0