Balen

Då var de många och långa förberedelsernas dag äntligen över! PUH, man var alldeles slut av att fixa med allt till höger och vänster, skönt att det är över nu. Resultaten sen då! Gud vad vackra de var, Fia såg ut som en sagoprinsessa ;) Hittar fan inte hennes USB-sladd så får inte in nå bilder, men tycker den påminner om Ariels när hon blir människa för gott i den lilla sjöjungfrun (har man inte sett disneyfilmer när man var liten hade man en tragisk barndom, så äre bara!).


Jag och Danne var sen ute och roade oss lite med att ragga merca, hihi. Kalixborna tycker om att stirra, jag tycker om att ha kul åt dom. Sen har det varit säkert 5 bilförare som hälsat åt mig som jag inte ens vet vilka de är? Sorry om jag varit otrevlig och missat er, men vafaan, jag är väl för cool. Eller så är det att jag inte känner igen era bilar, man måste ju synas XD


För övrigt ..
  • ..Så har jag ångrat mig angående det jag skrev igår (?) om människor, vissa kan man faktiskt avliva fortast möjligt.

  • ..Har jag fullt upp, både ikväll och imorgon. Skriva läxan jag borde ha gjort igår, plugga till prov imorgon (yeah, right?), hämta kungaparet (AKA Fia och Crille), sova alldeles för lite, skriva prov, dra till Crille, fara på systemet, svänga förbi på jobbet och hämta schema, se utsläppet och sen dra hem för att käka smörgåstårta och mingla. Tuffa tider kallas det visst.

  • ..Måste jag försöka komma ihåg allt jag ska göra imorgon.

  • ..Super vi skallen av oss imorgon! ON?!

Kommentarer
Postat av: Mats

Äre endast folk under 25 som är välkommna att supa skallen av sig? =)

2009-06-12 @ 06:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0