Näsby LaaarN is no more

JaaH, vårat NäsbyLarN tog alltså slut igårkväll. Eller alla andra försvann medan jag jobbade så när jag väl hade slutat var det bara jag och Danne kvar, sen råkades vi köra igång Heroes och fastnade vid det någon timme (A) Jag hade lätt kunnat köra på tills idag, hehe.


No more larN, tomt som fan blev det ju!

Sen hade familjen dragit till Piteå igår så när jag väl kom hem från Danne kom jag hem till ett stort tomt hus. Fan som att det inte räcker med att komma hem från ett LarN och tycka att det är ensamt när man är van att alltid ha folk omkring sig 24/7, mitt enda sällskap igår var TVn. Jag hatar fan att vara ensam, förutom de sällsynta gånger det faktiskt är skönt. Jag gjorde iaf det bästa av det och bäddade ner mig i soffan och såg Matrix, sen råkades jag somna i soffan med TVn på hela natten också, myyys. Skulle nog kunna vänja mig vid dehär ändå ;)


Dags för lunch nu, jag svälter för fan! ..

Kommentarer
Postat av: Mats

Don't get used to it, bein alone. In the end it gets depressing. Believe me...

2009-06-18 @ 13:01:41
Postat av: Fredrix

Sov till typ nu, märks att jag har en del sömnbrist ^^

Work work!

2009-06-18 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0