Resfeber

Oh shiet, nu är det alltså dags att packa, igen. Fast jag har ingenting att klaga över, jag älskar ju livet på resande fot. Dessutom kan jag i och med denna resa kryssa i två av de mål och drömmar jag har. Först och främst roadtrip, något jag velat göra hur länge som helst som nu äntligen blir av! Sitta upp och ner i bilen och digga musik, köra genom nästan hela Sverige, råka ut för fan vet vad och ge efter för alla dumma impulsgrejer vi (jag) kommer på. Det ultimata skulle vara en typisk film-roadtrip, där det ena missödet efter det andra inträffar och man ändå hinner fram i sista sekunden och får en massa härliga upplevelser på köpet. Synd att Sverige generellt sett är ett tråkigt land utan en massa random-saker, planerat och tråkigt ska det vara. Jag tänker göra vad jag kan för att förhindra detta, mina reskamrater kommer säkerligen hinna bli jävligt less på mig innan vi är framme, hehe. Kul ska vi fan ha!

Den andra punkten som kommer uppfyllas är givetvis själva festivalen och artisterna! Så mycket bra att se och höra, och själva upplevelsen av campandet sen! Bo på någon skitig slätt i ett varmt tält med två lökande killar, träffa en massa galet folk som traskar runt i allt och inget, lida av sömnbrist i flera dagar och bara se, andas, lukta, känna och höra hårdrock! Fan vad underbart.

Okeey, sen på Söndag kommer jag även hinna fylla 20 år. Det känns faktiskt inte mycket alls, allt annat tar som udden av dedär med att fylla år, vilket är något som jag aldrig brytt mig om speciellt mycket heller. Visst är det väl trevligt men man brukade alltid mest bli besviken när man var yngre så jag har slutat förvänta mig något. Vad jag däremot bryr mig om är alla nära och kära som samlas när man fyller år, och det vill jag givetvis inte missa! Därför har jag planerat att fira detta TISDAGEN DEN 9E JUNI. Boka in, för då vill jag att ni som känner mig hälsar på och äter tårta ;)

Haha, nu hörde jag Mami säga i köket att "ÅÅÅH det är Lindas sista middag hemma". Whaaat, jag ska liksom inte dö eller något, det är inte den sista måltiden vi talar om hära. Ärligt talat, hon är nog mer taggad än mig atm, och jag är fan taggad! Först var de så anti mot att vi skulle fara och sen har man minsann fått höra att både Mormor och Mami varit på egna tältningsäventyr och allt möjligt. När jag påpekade det för Morsan sa hon bara att "men det är ju så det ska vara", I guess she's got a point.


Ajja, sista måltiden var det! Under tiden kan ni få skratta lite åt detta:



Kommentarer
Postat av: Mats

Addition till packningen: Munkavle och rep... =P

2009-06-03 @ 00:12:22
Postat av: Fredrix

Aaagngn snart far vi!

2009-06-03 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0