Roliga saker man kan hitta i mitt rum

Jag städade faktiskt igår, nästan direkt efter förra inlägget. Fick lite små-ångest över hur det såg ut, och att posta en bild på kaoset fungerade som en jävla motivationskick. Här följer alltså lite av de udda grejerna jag fann liggandes:


Rosa, fluffiga handbojjor, kinky ;)


Konsert-minnen <3


Min kossa! Jag har fortfarande inget namn på henne, överväger fortfarande Fiffi med det klickar inte riktigt. Förslag? XD


Disney-filmer! No words needed..


Gratisgrejer man tar med sig från all inclusive-hotell bara för att man i princip redan har betalat för det fast man vet att man aldrig kommer använda det. Eller vad tror ni, skokräm och sy-kit?


En voodoll som hänger i taket, jag vet fan inte varför.


Speaking of voodolls, idag hände något fruktansvärt! Min andra voodoll tappade sitt hjärta!! OMFG NOO, jag tog det som ett jävligt dåligt tecken, själva meningen med den är ju att den ska skydda mig och så tappar den hjärtat. Kaos. Som tur är hittade jag det till sist iaf, det hade lossnat och låg i bilen såklart, vars skulle den annars ha lämnat sitt hjärta? ;) Så nu ligger det där, ensamt och vakar över mercedes medan jag är borta, not bad.

.. Och jaa, jag drar typ nununu, Fia stressar på som satan. Jag är tidsoptimist. Bara därför;


Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Jag gjorde lite random tester pga tristess, detta var det enda vettiga som jag kunde tänka mig att posta. Superhjälte-testet exempelvis utsåg mig till Robin. ROBIN?! Batmans jävla sidekick, hur kul är det då? Medhjälpare åt ngn random läderbög, nej tack! Resten var också bara skit, tydligen ska jag leva tills jag är 92-94 år? Jag hoppas någon tagit bort mig innan dess, jag planerar då inte att leva fullt så länge.

Off we go! Tillbaka till helgen iaf, då äre work work som gäller XD Borlänge here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0