Stick to your guns

Fan, inge sömn blev det. Råkades öppna en PK dirr efter jag skrivit förra inlägget, ooops (A) Soffan och Matrix som gäller idag igen, och efter imorgon är man ledig helgen! Faan vad nice.

Sen har man även sett Plus ikväll som sändes på svt 1, där de hade filmat från Sweden Rock och diskuterade överpriset på andrahands-biljetter mm. Jävligt intressant! Rekommenderar det starkt om man är musiknörd som mig, se avsnittet HÄR! En del jävligt vettiga saker som tas upp, jag lovar man sitter inte oberörd efteråt (såvida man inte av någon jävligt skum anledning ogillar musik alltså). återigen, SE DET!

Det har även blivit lite urballning nu också. En underbar jävla urballning! .. Jag och rockerbruden Elin har kirrat biljetter till Peace & Love idag!!! För de som inte förstår vad det innebär tydliggör vi det hela: MÖTLEY FUCKING CRÜE! Jag har fan inte förstått att det är på riktigt ännu, shiet. Har ju varit så jävla ON på att dra dit i sommar men så kändes det som att man fick välja mellan Sweden Rock eller Peace & Love och jag valde ju då det första. Trodde aldrig att ekonomin skulle räcka till bägge och inte heller att man skulle hitta någon att fara med så det kändes jävligt avlägset, och nu händer det fan! FY FAN VAD JÄVLA UNDERBART!!! Nej jag fattar inte dehär, måste nog få sjunka in lite. Undrar vad föräldrarna och speciellt Mormor tycker när hon får höra om dehär nu, hahah! De kommer tycka att jag är gaaalen, crazy motherfucker!


Kommentarer
Postat av: Fredrix

åååhå det vart att fara dit också, gl hf! =D



Nu brann min externa hårddisk ihop totalt så blir inge film ikväll =(

2009-06-19 @ 01:02:31
Postat av: Mats

Hitta nån att fara med... hah, allt du hadde behövt göra var att fråga.

2009-06-19 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0