Student kvällen

Detta skulle ha kunnat bli en lååång uppdatering uti allt jag svamlat på med de senaste dagarna, fuck that säger jag och kör allt i bilder, bekväm som man är.


Balmingel i grodparken, sprang runt som värsta papparazzin och knäppte en miljon bilder typ. Tjejjorna posar lite med Johan, sjukt fina var de! Elin såg ut som en gudinna och Fia som en sagoprinsessa ;) GRR!


Såå var det dags för studenten, sprang sen runt efter utsläppet och fotade som en galning igen, haha!


Smörgåstårtan som vi käkade när vi väl kommit till DJ, fyfaan jag blir hungrig bara av att se på bilden, *dregla*.


Mot kvällen drog vi till Crille och hade husvagnsparty! Sjukt skojj, och här ser vi pojkarna när de hade som roligast och var och lekte med sina... ja.


Kvällen slutade sedan enligt tradition i grodparken där det mest blev mingel med alla kända och ökända. Efteråt var det Frasses som gällde och ragga lite merca, soft.


Hittade faktiskt lite fynd i "merca-himlen". Faan vad jag älskar att styla min bil, senaste fyndet är alltså crom-plattan runt regplåten, SÅÅ JÄVLA NICE! Cromdetaljer och bra ljud är fan det bästa jag vet i bilar, haha. När vi ändå håller på kan jag lika gärna nämna att originalbaklyktorna (som sitter på nu) är bland det fulaste som finns! Ser ut som nå jävla cirkusbelysning, bort bort bort ska de så fort jag ombesiktat bilen. Fick ju back på "ojämn bromafördelning fram" XD .. Inte så mycket som en enda liten anmärkning uti rost dock!


Nu är det fan sova som gäller, har varit och snurrat lite runt stan med fyllefolk ikväll. Var av någon anledning inte lika jobbigt som det brukar vara. HMM, men jag tror fan jag måste gå och hämta en smörgås före det blir sängen, jag skojjar inte när jag säger att bilden där gjorde mig jävligt hungrig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0