Urballning

Måste kanske förklara mig lite angående förra inlägget. Jag hade varit och agerat driver ner på stan och drog hem för att sova kring midnatt nångång. Sen när man väl har kommit i säng blir man väckt av en full jävla snorunge som är och plingar på våran ytterdörr som en idiot för att han skulle in och spöa Tinas kille kring klockan ett - halv två på natten. Ute vid vägen har han sitt backup-gäng på säkert 15 snorungar till sittandes i två bilar och på ett antal vespor. Tina och killen (David) hade inte öppnat dörren för idiotjäveln utanför eftersom de visste att han kommit för att söka bråk, vilket om inte annat var uppenbart när han stod utanför och skrek att Tina var en hora och att han skulle slita ut inälvorna på hennes familj med mera. Vad han inte hade räknat med var att Tina och David inte var ensamma i huset, och när jag blir väckt av nå jävla skitungar mitt i natten när jag ska upp och jobba klockan sex på morgon, voi voi.. Det svartnade för ögonen alltså, vilket jävla ursinne. Jag gick alltså ut i morgonrock och gapade så det måste ha ekat över hela älgstigen, varenda jävla svordom som dök upp i huvudet använde jag flitigt, både mot killen och mot hans tattargäng vid vägen. Sen skulle han nästan med våld dra upp dörrjäveln och pressa sig in i huset, så jag kan ha råkats dra igen dörren hårt som bara fan över killens fingrar. Jag var såå jävla nära att hoppa på och släpa idiotjäveln ner till vägen så det finns fan inte, jag vet inte om jag någonsin varit så förbannad som jag var i natt. Till sist fick hans tattargäng med honom härifrån iaf, vilket nog var tur för jag vet fan inte vad jag hade gjort annars. Jag har aldrig varit så jävla arg alltså, nästan så man skrämmer sig själv..

Annars har man varit och jobbat idag, och när jag väl slutade var det dra dirr till skärgården och Dannes stuga. Jävligt härligt var det med sol och bad, synd bara att det skulle blåsa så XD Och just nu är det sova som gäller, är jävligt sliten sen natten och den uppenbara bristen på sömn.


Tok-Bella med bollen, söt ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

The only thing worse than knowing something bad is to happen. Is not knowing at all.

They say ignorance i bliss. But what if you lack the ability to be ignorant?

2009-06-28 @ 22:53:30
Postat av: Emma

men fyfan vilka jävla kläppar!!!! .. åh vad irriterad jag blir! ;P

2009-06-29 @ 10:01:34
Postat av: jw

hahaha... sjuka små barn.. vilka var det ? ;) anmäl för olaga hot,intrång på egedom... med mera..:D:D:D

2009-06-29 @ 16:34:26
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

haha hade velat se, lät jävligt roligt när du stod och skrek åt dom xD SööötBella! ;)

2009-06-29 @ 18:29:09
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Nea

men fyfan ! inte lite irriterande! :D

2009-06-29 @ 19:19:54
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0