Blogginlägg om att jag inte har tid att blogga, DOH!

Jag har fan inte tid att blogga något, jag är upptagen med att leva! .. Stiga upp om mindre än 6 timmar som gäller, mys. Kvällen har tillägnats jobb, förfest och ragga runt stan, nu är det försöka sova i ett stekigt jävla rum som gäller (ett rum som för övrigt ser likadant ut som innan jag småstädade det). Jag vet faktiskt inte när jag hade en ordentlig sovmorgon senast, är iaf nog så länge sen. Kanske tar det på onsdag XD

Okeey, ut och lev runt och njut av sommaren människor! Den är fan underbar, livet leker och jag har sett Mötley Crüe live för 2 dygn sedan, OMFG. Jag får nog blogga om det imorgon, helt jävla otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0