Sunny day

Seg jävla dag det har varit. Fick vara uppe så länge igår fast jag var svintrött så blev inte mycket sömn, fast det kanske det var värt.


MmmH nu blev jag hungrig, igen..

Annars har man bara jobbat, inget att nämna uti det. Vädret har varit så jävla bra så kastade mig ut på altanen för att sola dirr jag kom hem, sen somnade jag nästan på studsmattan XD Har även försökt ta igen lite sömn, med dåligt resultat eftersom jag fastnade i en bok. GAH. Ikväll har jag och Sis kirrat musiken till roadtrip #2 i sommar, självklart kom alla Mötley-album med originalmedlemmarna med ;) NIIICE. Jag behöver väl knappast säga att jag inte börjat packa ännu, det kommer imorgon i sista minuten som vanligt. Faan imorgon drar vi! Så jävla underbart, soft att dra ut på äventyr. Kommer bli så jävla bra, rockbrudarna on tour!


Vill draaa!

Som vanligt är det tusen grejer man måste fixa innan, får se till att styra det imorgon. Skyller allt på Mami som tvingade mig att vara uppe XD .. Något som jag planerat att genomföra hela veckan men som inte blivit av är den grymt tråkiga men nödvändiga städningen! BLEH, lär ju inte hitta någonting som det ser ut nu. Ingen som känner sig manad att hjälpa en stackars slacker i nöd? Jag sover, random städar. Vilket jävla erbjudande ;)


Ärligt talat, jag skäms nästan för att lägga ut den här bilden, men bara nästan. Lite kul är det faktiskt, och en aning sorgligt.. Fan tom passet ligger kvar på golvet, och det har man inte använt sedan Turkiet. NÄE nu jävlar! *Skämmas*
..


Nuue lutar det mot dusch! Har fan inget vettigt att skriva, är helt tom i skallen XD

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Skönt att det inte bara är jag som har sådär på rummet =D

...kanske tar det imorron.... ^^

2009-06-23 @ 22:29:19
Postat av: Elin

12 timmar tills vi draaaaaaaaaaar!!!!! :D:D:D:D:D

2009-06-24 @ 11:08:29
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Mats

What? drar ni så sent? Slackers! =D

2009-06-24 @ 12:41:50
Postat av: Mattias

När har ni planerat in den andra roadtripen i sommar då ? Finns det någon plats över ?

2009-06-24 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0