It's such a mess

Whahaha! Ikväll känner vi oss galna! .. Annars har man varit lite småhängig resten av dagen, men det är smällar man får ta. School har det blivit, och tennis, och hälsa på i Näsbyn, och däcka i sängen med film, skitbra dag med andra ord. Synd bara att jag lämnat läxorna till sist, dvs jag ska nu sitta och skriva om döden och annan skit. Inte alltför roande, men jag får väl skylla mig själv XD .. Faan vad jag känner den där galna energin bubbla under skinnet nu när man legat och lökat bort lite sjukdom. SICK MOTHERFUCKERS! True true.

Jag har kommit att tänka på en ganska kul grej, människor. Vette fan om det är en sweden rock skada eller vad, men jag älskar fan människor. Vissa kan man bli så förbannat arg och less på så man vill bara begrava dem på botten av en sjö, medan andra med bara några ord kan förgylla hela ens dag. Jag älskar fan människor, det går inte att vara utan dem, och jag saknar sweden rock med alla dedär galna jävlarna. Som tur är finns det en del galet folk i Kalix också, thank god, annars hade man aldrig stått ut med att bo här. Fast visst, ni som ser till att jag håller mig kvar på jorden är lika viktiga. Haha, annars vet man aldrig vad som händer XD

Haha, och nu när man försöker koncentrera sig för att skriva något kommer världens sötaste damphund och stör. Typ hoppar upp och ner i min säng och allt möjligt, söt och galen! Läxorna får helt enkelt vänta, jag har fan viktigare saker för mig!


Orientaliska mattor? That's not very metal indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0