Another One Bites The Dust



Jag har världens jävla kändiscrush, på en viss basist i ett visst Mötley Crüe.



Skulle jag stöta på en ung Nikki Sixx skulle jag fan gifta mig dirr. Give långhårig rocker med övertatuerade armar som skriver underbar musik! Att vara rik är ju inte helt fel det heller ;)

På tal om det så är jag sjukt jävla sugen på att tatuera mig. Jag vet redan 2 ställen jag vill ha tatueringar på men har inte kommit så långt som till att sätta nån av dem i verket ännu, är bara i min skalle de existerar än så länge. Har länge planerat att göra en tatuering på skulderbladet och när vi var till Luleå och var med Fia när hon provade balklänningar fick jag plötsligt idén om en andra. Ärligt talat såg jag bara en tatuering på en tjej och sen satt tanken klistrad i skallen på mig, alltså inte att kopiera hennes utan fick bara en idé därifrån som jag sen utvecklade. Nu är jag nästan besatt av tanken på den här jävla tatueringen, men har knappast några förhoppningar om att kunna sätta den i verket inom någon snar framtid. Ska ju utomlands i Maj och sen äre sommar och känns inte så ultimat att skaffa en tatuering då, men fan att jag vill!


Äääh, nu går jag och bäddar ner mig och dunkar musik tills jag slocknar istället. Någon som ens behöver fråga vad jag kommer dunka? ;)


I don't wanna be you

I'd rather be dead
I'd rather be dead
I'd rather be face down in the dirt
With a bullet it my head



Kommentarer
Postat av: Mats

Nikki Sixx... You positively scare me!

Visste du att ex porttstjärnan Jenna Jameson var ute efter honom ett tag =)



Musiken är bra, men killarna i Mötley Crüe är tamigfaen helt sjuka i huvet haha.

2009-03-29 @ 23:50:00
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Haft en bra helg ?

Kram

2009-03-30 @ 00:00:32
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: LuuH

Att de är! Läst The Dirt? ;)Haha, jag håller fan på att läsa om den atm XD

2009-03-30 @ 10:28:59
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Fia

Ah bara då det att du skulle ha gift dig med en störd knarkare ^^,

2009-03-31 @ 12:13:28
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0