De ballar uuur

Linda || .. Fuck-up ! säger: Jag vet Jävla feint ;D
Du har lovat mig att följa med till världens ände .D

Fredrix~ säger:
när åker vi?

Linda || .. Fuck-up ! säger:
det vet vi inte

Fredrix~ säger:
aaahaa men jag kommer med ;9

Linda || .. Fuck-up ! säger:
klart du gör, du har lovat och är tvungen
jag har lite svårt att bestämma mig bara ;D

Fredrix~ säger:
världens ände kan då inte vara töre, det får det inte vara!

Linda || .. Fuck-up ! säger:
hehe, neeejdå ;D
Jag bestämmer vars världen börjar och slutar, och tro mig det är då inte i töre!
Töre är snarare ett bortglömt hörn eller nå XD

Fredrix~ säger:
det kan vara där nedanför i avgrunden =)
Men! jag tror det blir film på lördag!

Linda || .. Fuck-up ! säger:
whyyyy? ;D

Fredrix~ säger:
why knåt?

Linda || .. Fuck-up ! säger:
boring

Fredrix~ säger:
jamen springa-runt-i-skogen-som-en-galning då? hitta på nånting iaf

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Lät fan bättre ;D
Rulla i snön !
Vi kan göra en SNÖBJÖRN!
OMFG
Det ultimata!

Fredrix~ säger:
haha jaa! ja iofs så är det ljust gansak länge nu =)

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Ååååh vi gör en snöbjörn utanför DLs fönster!

Fredrix~ säger:
Yaahahaaaarr!

Linda || .. Fuck-up ! säger:
good shiet! ;D

Fredrix~ säger:
då gör vi nånting på lördag iaf :

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Ofcourse ;D
Jag är lite ölsugen ;D

Fredrix~ säger:
mmmmm där sa du något

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Öla och göra en snöbjörn, det kan fan inte gå fel!

Fredrix~ säger:
men jag jobbar ju både lördag och söndag =/

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Ääääsch då ;D
Då får du vara getaway-driver

Fredrix~ säger:
haha

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Dvs när Dl kommer ut och ska spöa skiten ur oss gasar vi iväg ;D
Jag kan ha ett lager med snöbollar ifall att ... XD

Fredrix~ säger:
haha eller också gör vi en snögubbe av han också =D

Linda || .. Fuck-up ! säger:
Hihihiih, slå honom medvetslös och begrava han i snön. myyys

Fredrix~ säger:
haha

Linda || .. Fuck-up ! säger:
han får bli en snöängel, bokstavligt talat! HAhahh XD

Fredrix~ säger:
jaa vi knyter fast han i ett träd och täcker han med snö!

Linda || .. Fuck-up ! säger:
OJJ., men nu har jag världens jävla idé!
Han kan rida på snöbjörnen fofan!

Fredrix~ säger:
haha

Linda || .. Fuck-up ! säger:
DANCING BEAR!

Fredrix~ säger:
jaaa då kanske han bara blir glad att ha något att leka med =)
Tingaaaaling Tingaaaliing

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Jag gör dl galen :)

2009-03-19 @ 02:21:06
Postat av: David

Nu var jag ju det redan innan, men du har en sån effekt på människor fredrik =P



Hela den där konvon får tala för sig själv xD

2009-03-19 @ 11:28:05
Postat av: Mats

Vad fan tar ni för nåt? Inte är det då bara alkohol inbladat haha.

2009-03-19 @ 14:32:08
Postat av: Mats

Töre är inte värdlens ände, det är "hell on earth"

Jag vet, jag bor här.. Varmt.. VARMT! välkommna muhahahaha!

2009-03-19 @ 18:14:37
Postat av: Fredrix

Haha inget illa menat jag gick ju skola där, och den tiden är inget jag vill komma ihåg ^^

2009-03-19 @ 19:02:02
Postat av: David

Ja, nog är väl töre helvetet på jorden. Men att säga att det är varmt är väl till att ta i? Man kanske blir varm av irritationen på alla som bor där då möjligtvis ;)



Fan jag måste sluta skriva vad jag tänker xD

2009-03-19 @ 19:12:42
Postat av: LuuH

Hahah, jag skyller allt på powerking! Aftonbladet säger att det gör ungdomar tokiga, och den förklaringen låg nu nära till hands ;)



Töre är farligt! Ett väldigt skumt ställe XD

2009-03-19 @ 21:01:40
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0