Fuck Yeah!

Man kan inte annat än älska det!



För mig är Dio fan en rockgud, så att tillbe honom är så jävla rätt som det kan bli!

För övrigt är jag så jävla lättad, vissa saker går faktiskt som man vill, it's not all bad. Känns verkligen inte som att det är samma gråa, trista och dåliga tisdag som jag vaknade till i morse. Kan hända att det blir vad man gör det till, men vissa saker går helt enkelt inte att styra över. Underbara tisdagskväll ;)


Sing me a song, youre a singer
Do me a wrong, youre a bringer of evil
The devil is never a maker
The less that you give, youre a taker
So its on and on and on, its heaven and hell, oh well

The lover of lifes not a sinner
The ending is just a beginner
The closer you get to the meaning
The sooner youll know that youre dreaming
So its on and on and on, oh its on and on and on
It goes on and on and on, heaven and hell I can tell, fool, fool!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja xD jag skulle inte heller våga de :P Hur långt hår har du beställt? :)

2009-04-01 @ 16:32:16
Postat av: Elin

de var från mig som du kanske förstod :D hihi

2009-04-01 @ 16:33:39
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0