Jag lever liiite mer för varje dag

Kvällen spenderades med Fia och Nea, härliga tjejjor ;)


Fia och Jak, symboliserar rätt bra vilket inflytande vi har på varandra ^^,

Annars så har jag varit på school och gjort lite nytta, och .. Jaa nånting mer var det iaf, men uppenbarligen inget av värde att berätta. Luftvägarna gjorde uppror av den friska luften så dagen spenderades sedan inomhus, med att chilla. Jag har större förhoppningar på imorgon, bara den här idiotinfluensan vill ge upp. Soft att få fara och köra lite bil iaf, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist och jag tycker fortfarande det är kul fast jag har haft körkortet i snart 2 år ;) Men så är jag ju också relativt lättroad, thank god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0