Kalix shopping

Blev stiga upp tidigt idag för var inplanerat en Luleåtripp som inte blev av, alltså drog jag nitlotten att fara på stan med Mami eftersom hon varit skyldig mig en lunch på Myggan i evigheter och jag tyckte det var en fin dag att bli utbjuden på lunch. Dock räknade jag inte med att detta även innebar att gå in på varenda skitaffär i Kalix för att se på saker som Mami ändå inte har några pengar till, bara för skojs skull! Undrar om det egentligen inte handlade om att plåga mig, då vet jag iaf vars jag fått det ifrån..



Jak, redo i solen med att ragga ful-audi runt stan. Fan att man kan börja sakna bilen nu när snön börjar försvinna <3


Eftersom jag inte visat något av det som följde med från Stockholm så drog jag allt i samma, slöas som man är. Gröna tishan inhandlades idag, tillsammans med en ögonbrynspenna som ingen jävel bryr sig om att se. Svarta långärmade tröjan och den vita vad-man-nu-kallar-det är från Sthlm, hard rock café, very nice high five! Solglajjorna och en massa annat småkrafs inhandlades också då. I påsen ligger min Metallicaposter som jag inte hunnit sätta upp och så Metallicahalsduken bredvid. Köpte även en huvtröja men den ligger i tvätten atm.


Underbart jävla snygg!


Plektrumen jag lyckades få tag på. Ett basplektrum med Death Magnetic logga och ett Gitarr med Hetfields signatur och porträtt. Jävla feint dedär.


Det roliga med att vara på stan med Mami är att jag kan driva henne lite till gränserna också. Vi har totala motsatsen av varandras klädsmak så oftast skakar jag bara på huvudet när hon kommer springandes med något plagg. Jag har även traskat över några A-brunnar och vidskeplig som hon är jagade hon bakom mig för att dunka mig tre gånger i ryggen. Jag försökte springa iväg från henne men kom inte så långt. Annars har hon mest skrattat åt allt jag har sagt, och jag är trött..

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah! åh jag ser dig och kicki framför mig hur hon jagar dig för att dunka dig i ryggen ;D

2009-03-18 @ 18:18:30
Postat av: LuuH

Hon är fan vansinnig alltså XD

2009-03-18 @ 18:48:28
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0