Könet På Påskharen?



Dagens stora mysterium, är plastbollen en Märta-Greta eller en Hans-Åke? Det har varit mycket slagsmål, brottning, bläcktatueringar, psykningar och tortyr kring denna fråga, utan att leda till någon vettig slutsats. Det kan mycket väl röra sig om ett av de största mysterierna sen Fia tappade bort sin telefon för 43 592a gången.


Annars har jag fått 2 nya homies idag, de heter Donna och Willy och älskar att ligga på mina fötter när jag sitter vid datorn och att busa med mig i skogen. Slåss om pinnar är bland det bästa vi vet, nästefter brottning och jaga efter bollar. Annars äre för det mesta sova och äta som gäller, dessa 2 dödssynder är just det som mina homies i synnerlighet ägnar sig mest åt, lättja och frosseri. Denna duo har dålig inverkan på mig och det händer lätt att jag påverkas och dras med på deras inte alltför genomtänkta planer. Dvs, jag skyller helt och håller på dem för att min läxa ännu inte är färdig. Påbörjad, men det är många luckor som fattas.


.. Dessutom blir jag trött av att springa och jyra i skogen, och jag kan inte ligga och sova hela dagarna XD

Kommentarer
Postat av: Fia

OM det är en Hans-Åke så är det en transa med smink och blommiga tjejkläder!

2009-03-31 @ 12:17:38
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Fredrix

hallå fia har du aldrig hört talas om en Shemale?? =/

2009-03-31 @ 13:09:34
Postat av: Elin

Okej ;D hehe ja men va najs :)

Jo men asså inte tror jag de lossnar.. eller de beror ju på hur vild man är när man har på sig det haha :P

jag ska ju bara ha clips på balen, eller jag ska göra en egen variant, köpte ju ett träns, men jag ska bara sätta fast det med klämmor och sånt ;) så nog vetti de ska gå ;D

2009-03-31 @ 13:31:52
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0