Same Ol' Situation

Blev alltså Luleåtripp idag. Kan säga att jag var jävligt död när vi väl kom hem därifrån, dock mitt eget fel den här gången! Gå i högklackat hela dagen när det är halt och jävligt tar död på ens fötter :(

Fia hittade en grymt fin balklänning! Tycker den såg ut som den från "Den Lilla Sjöjungfrun" som Ariel har när hon blir människa och kommer upp ur vattnet, om det nu säger något. Disneyfilmer is the shiet!

Jag har fan sovit sen vi kom hem, idag igen! Kan vara bra att sova middag ibland XD Man måste ju när man inte får sova tillräckligt på nätterna. Imorgon räknar jag iaf med att inte bli väckt på morgon, fyfaan vad skööönt.


Något annat, något beroendeframkallande, något grymt.

Wicked sick. Kickass. Awesome.




Hjärntvättning på G, vad ska man annars ha en blogg till? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0