Melodifestivalen

Allvarligt talat, jag HATAR egentligen Melodifestivalen. Det slutar alltid med att sämsta möjliga bidrag vinner och får skickas till något europeiskt land för att skämma ut Sverige. Hur fan kan folk ha så dålig musiksmak egentligen? Det är ett mysterium för mig.. Iaf så låg man i soffan och såg det (är fortfarande inte helt frisk så vad annars), och självklart vinner nån jävel som varvar opera med att sjunga som en karl. Man borde ha sett det komma. Trots detta är jag jävligt glad för att "Snälla Snälla" inte vann, fast man kan väl säga att valet stod mellan pest och kolera.

Annars har jag även spenderat dagen med att ligga i fias rum som omväxling och spelat lite wii, och jag har även lyckats packa upp resväskan. Jobbandet igår gick rätt hyfsat ändå, var helt seg och väck i skallen hela kvällen men jag behöver inte kunna använda den för att klara av mitt jobb (hoppas jag inte indirekt dödar någon gamling nu bara om de skulle råkas bli smittade) XD .. Efter jobbet och efter att det slutat vara fredag den 13e gick det mindre bra. Som vanligt var det ta hand om fyllon som gällde, och efter att ha hostat sönder lungorna och skallen var det inte i närheten av hemskt, det var fruktansvärt. Kom i säng kring 4 på morgon efter att ha fått skura toalettgolvet och jag kände mig bitter. Fyfaan vad jag hatar fulla människor när jag själv är nykter, och en del fattar jag överhuvudtaget inte varför de ska göra sig dummare än de redan är.

En sak jag glömde nämna angående statistiken igår (egentligen var det något mer också men det är återigen glömt): Jag har en proppfull ica-påse med använda näsdukar under soffbordet. Före det fyllde jag en 3-liters fryspåse men jag insåg fort att den inte skulle räcka så jag bytte upp mig. Jävligt trevlig fakta eller hur? ;) .. Jag fattar inte hur i helvete man ens kan snora så jävla mycket, för till största delen var det ju ändå snor och inte blod. Tror nästan det var hjärnan min som rann ut ur näsan, satans stockholmsinfluensa.


Matrix på TV ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0