Men dra åt jävla helvete då!

Jag är så jävla förbannad så det finns fan inte! Jag har fått nog, enough! Vissa människor borde det ta mig fan vara skottpengar på. Jag kan gott och väl leka gud i den här frågan och säga att vissa borde inte få existera! patetiska, idiotiska människor som nästlar sig in i ens liv och förpestar hela skiten! Vad är det som är så jääävla svårt med att hålla sig borta? Jag är långt ifrån trevlig, så jag fattar fan inte varför någon skulle vilja stalka mig på dehär viset, såvida det inte är någon med dödslängtan? Isf kan vi styra det. Eller så är det helt enkelt för att göra mig vansinnig, men det är fan i klass med att ha dödslängtan.

Jag vet att personen i fråga läser detta och har alltså ett budskap att framföra: -DRA ÅT JÄVLA HELVETE!


Detta är INTE det sista som kommer höras i den här frågan. Oh Yeah, det har bara börjat..


"You're just another dead man living to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0