Shopaholic

Haha, fyfan. Nu har jag beställt löshår idag också, för 730 spänn XD Alltså har jag redan så gott som bränt upp studiebidraget som kommer imorgon, nästan 1000 kronor borta på en dag, lyckat. Fan att jag har lite ångest för dedär nu. Satan. Men ÄH, gjort är gjort, det kommer vara värt de när jag väl får grejjerna, inget att sörja över nu ;) Faan ..


Haha, Donna fick oväntat sällskap i korgen av Amanda. Söthund :)



Mange fick en fin present helt random av företaget han beställer snus av. Synd bara att han är på bantningskur och alltså inte får äta de, så blev väl mer en present åt resten av famlijen. Förutom mig då, är ju inte någon godisälskare direkt ..


Får bestraffa mig själv med att plugga hela kvällen nu, fast det ryktades att en viss Linnea skulle komma hit, så det lär inte sluta bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ooo :D vart beställde du ifrån? :)

2009-03-30 @ 17:04:18
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0