Kickstart My Heart

Blev väckt av polarna i morse (de som arbetar inom vikariepolen åt kalix kommun) och trots min brist på sömn var man pigg när man väl vaknat. Jag hatar att de ringer när jag sover för jag fattar inte ett skit när jag svarar i telefonen och när de börjar prata om tider och datum fuckar det till sig ordentligt i skallen på mig. När man ändå var uppe passade jag på att bege mig ut i solen med tjejjorna, som hade nån skolutflykt.


Fika i solen, fast lite kallt vare ändå ^^


Fia var väldigt glad och Donna var väldigt fixerad av fikat..


Efter ett tag tröttnade vi och for hit och fortsatte där vi slutade igårkväll. Sen försvann jag in i musikens värld och var frånvarande ett bra tag. Det är jävligt stort NEED på att få köra Mercedes nu känner jag, vänta bara några veckor så då jävlar! ;) Då blire ragga!


Ooo, ahh, kickstart my heart
I hope it never stops
And to think, we did all of this...
To rock

Ooh, yeh
Kickstart my heart
Give it a start
Ooh, yeh, baby
Ooh, yeh
Kickstart my heart
Hope it never stops
Ooh, yeh, baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0