Giiive!

Nu har jag beställt lite böcker, finally. Blev sista och avslutande delen på Twilight-serien (måste ju få läsa hur den slutar for faen, och Mami betalar) och The Heroin Diaries. Fan vad jag längtar tills jag får läsa dessa! Kan ju säga att jag var grymt tveksam till att läsa Twilightböckerna överhuvudtaget eftersom vampyrer, kärlek och shiet inte är min grej riktigt, men jag hade jävligt fel och underskattade dessa. Dock stör jag mig på huvudpersonen Bella fram och tillbaka, är egentligen hennes vampyrpojkvän Edvard som är intressant ;)

The Heroin Diaries är också en jävligt efterlängtad bok att läsa, inte bara för att den är skriven av och handlar om Nikki Sixx. Har hört att den är ännu mörkare och galnare än The Dirt (kan det vara möjligt?) och att det är den sjukaste jävla boken man kan läsa, så jag måste såklart bara ha den!



Hehe, nu försöker Mami tvinga på mig nå kex med mögelost, HUVVA! Tror hon sa blåmögelost tom?! Fyfaan, där försvann matlusten för resten av veckan typ..

Kommentarer
Postat av: Mats

Hur kan man splittra nåt som aldrig varit helt?

A shattered rockstar...

The guy's a nutjob. A very poetic nutjob, but a nut nonetheless.



I don't find these people intriguing.

Why? Because I understand them.

They're still nut's though.

And I shake my head in disgust.

2009-03-30 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0