TröttmössaN

Sliten är jag. Kom just hem efter en ragg runt Kalix, lite folk vare iaf.

För övrigt så är jag lite less, på allt möjligt. Har sån jääävla lust att bara sticka iväg. Ta bilen, köra iväg och se vars man hamnar, det skulle vara helt jävla underbart! Packa en ryggsäck och dra. Egentligen är det Sandbergsgenerna som kallar, enligt Mami iaf. Hon säger att så fort det blir vår/sommar vill vi dra iväg på resor, stämmer jävligt bra på mig iaf ;) Jag och Mercedes skulle ha det bra tillsammans, tills pengarna skulle ta slut och man får återvända hem och leva på föräldrarna. Inget alternativ direkt.. Jag är nämligen jävligt mån om min självständighet och tycker om att ta hand om och klara av saker själv. Jag vill inte känna mig beroende av någon! Därför jag alltid vill lära mig själv allt om alla möjliga saker.

Det som jag ändå inte klarar mig utan är familjen och vännerna, och de vill man fan inte vara utan heller! Underbara människor :)


Nu ska jag sluta svamla på och krypa ner i sängen. Nu jävlar blire SOVA!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååå har hon köpt en nu! :D jävlarns, då måste jag ju komma och kolla på den! ;D

2009-03-22 @ 17:22:06
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Mats

Jag vill följa med!, och fly norrbotten och gärna hela landet. Men kan vi inte ta beamern istället? =)

(Måste iof få bytt startmotor och nån skum givare som gör att bilen inte startar när den är varm) =)

2009-03-22 @ 20:29:33
Postat av: LuuH

Sure, let's hit the road! ;)

2009-03-22 @ 21:37:04
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0