Segjävladag

Usch vad svårt det var att stiga upp i morse! Seriöst jag snoozade i 40 min, är ganska säker på att det var nytt personbästa. På något sätt lyckades jag iaf stiga upp och kom sen iväg till school, och idag var det faktiskt lite skola på riktigt! Jag har till och med suttit och fikat med mina classmates, av vilka nästan alla är dubbelt så gamla som mig och där jag vet namnet på knappt en fjärdedel av dem. Tro det eller ej men det var faktiskt trevligt! Kändes så banalt och skönt för en gångs skull, något alldagligt och normalt.

Nu är jag så jävla slut i skallen så det blir nog powernap eller något åt de hållet iaf. Grymt skönt att jag inte har ngt mer inplanerat i veckan nu iaf. Tänkte nog försöka få bortgjort lite skolgrejer och skruva i bilen ;) Blev ju nästan lite smådeprimerad när snöhelvetet kom tillbaka, vill ha bara vägar! Jajja, bildörren måste hursomhelst tillbaka på bilen där den hör hemma.


Zzzzz .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0