Lördagskvällen

Var en jävligt trevlig kväll igår! ;) Började hos Nea där vi hade tjejkväll med en massa spel och annat, jag och Emma hade lite problem med att förstå spelreglerna bara men vi styrde upp de till sist. När klockan började närma sig midnatt började vi röra oss ner på hotellet där vi fick stå och frysa i kön :S Fan vad töntigt att man inte kan släppa in folk dirr, menar det är ändå lilla jävla Kalix! Till sist kom vi iaf in och minglade runt med folk, var jävligt många man känner som var ute igår (Y)



Fia och Elin, det vinnande teamet ;)


Kände mig faktiskt alldeles för nykter för att vara på hotellet överhuvudtaget först, men utnyttjade Fredrix's givmildhet lite väl mycket (förlåt, jag bjuder nästa gång) så man kom lite i form iaf. Det roliga var att Robin Eriksson från idol var och spelade med sitt band och självklart var man tvungen digga lite rocklåtar dära. Efter de hade spelat klart och vi hade svettats lite haffade jag och Fia gitarristen som bjöd på både öl och efterfest ;) Haha, vi for aldrig på den dock. Blev dra ner i nattklubben och fortsätta svettas på dansgolvet istället med folket. Sen var det som vanligt drama, svammel och en massa shiet, jag skrattade mest kvällen igenom dock :)

Idag har det varit total bakisdag, skönt som fan. Panpizza till frukost och slöa framför TVn. Jag, Fia, Crille och Fredrix var iaf ut på en promenad och jyrade en aning också, jag och Fia kände att vi behövde springa av oss lite. Nu har alla farit iväg och lämnat mig här, så jag får kanske försöka göra något nyttigt ikväll. Jag måste bara få skratta lite åt svampbob på TV först ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha (Y) fan va fia och jag ägde! :P hehe

Fan på skotercrossen måste vi festa linda! :D

2009-03-29 @ 20:38:40
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Emma

Linda vi kan ju inte råför att vi inte riktigt hängde med och fattade allt! ;D jag tyckte ändå vi var bra =) hihih

2009-04-02 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0