YES!

Högskoleprov avklarat! Vad skönt att ha gjort bort det för den här gången iaf ;) Var en rolig förvirrad gubbe som kom in när det var typ 5 min kvar på sista delen, fick anstränga mig ganska hårt för att inte skratta dära. "Vad gör ni för nånting? Varför får inte jag vara här?" hihii..

Jag å Fia lät ödet bestämma över en fråga också (eller bara Fia egentligen, hon är lite mer lik Mami än mig i vissa avseenden). I sista sekunden ändrade hon en fråga som "ödet" hade pekat ut (slumpen alltså) och i samma ögonblick ändrade jag till svaret som ödet hade valt, utan att veta det. Blir kul att se vem som fick rätt på den :)

Innebandyn igår innebar smärta och misshandel som vanligt, skönt som fan att få röra sig lite. Har dock blivit jävligt stel efter det och efter att ha suttit still hela dagen typ XD Tur att man får leva om lite ikväll istället då, blir umgås med tjejjorna och jyra. Alkohol kommer vara inblandat, nånting måste man ju fira med efter en dags plåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0