Damn!

Jag hade tänkt mig en lugn kväll idag, se lite hockey, börja packa och förbereda inför Turkiet. Jag har faktiskt äntligen kommit igång lite med packningen, har hittat resväskan och dragit ut halva garderoben på sängen. Inte blev det någon lugn kväll dock, återigen drog man det kortaste strået och fick vara fyllechaffis.. Fuck. Bäckström ringde och lockade med högtalare, så självklart for jag, direkt efter att man skjutsat ner kärringarna på lilla. När man väl plockat upp puckona så finns det inga högtalare, då vart de utlånade till en snubbe? Fy fan vad de kommer få betala igen för ikväll, jag funderar till och med på att ta betalt för att hämta Mami med sällskap två inatt, och högtalarna jag blev lovad ska jag fan ha!

Jag måste försöka piggna till lite, inte så kul att köra bil när man är trött. Hockeyn gick ju inte så bra ikväll heller, fast man hade knappast väntat sig något annat, och nu kan jag faktiskt missa finalmatchen också! Bronsmatchen får man väl höra på radion på väg till Kallax XD


Jaha, off we go!

Kommentarer
Postat av: jw

klra mig undan skiten jätte mkt ;D

2009-05-09 @ 02:11:34
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: Mats

Vad vare för högtalare?

2009-05-09 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0