Eeevul!

Fint när man somnar efter 4 och vaknar före 9 på morgon. Någon som vågar sig på en gissning till varför? ;) Fan att jag kommer vara död ikväll.

Kvällen igår var som sagt jävligt nice, vi fikade tårta och spelade spel och lekte lekar med mera med mera. Sen var det även lite våta pussar, dirty dancing i duschen och någon enstaka våldtäkt, precis som det ska vara XD Haha, sen har jag drömt inatt att jag hade en person som slavjobbade åt mig och sprang runt med gräsklipparn som en galning, wtf?

Planeringen idag då; blonda håret, fara på 15-års kalas, packa och lämna landet. Ingen dålig Söndag faktiskt! Bäst kanske att man sätter igång med någonting..


.. Och för att jag är så jävla ondskefull, mouhaha XD




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha dirty dancing i duschen, oh ja! haha glaset immade ju igen! ;D (6)



Fy fan, ni kommer vara som pepparkakor när ni kommer hem! fan va fusk! Hoppas ni får en superbra semester! :) Krams!

2009-05-10 @ 14:37:03
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0