En haelsning fraen turkiet!

Tjoo Sverige! Whats uuup? Fy fan vad vi har det bra haera, were in heaven! Sol, bad och fan bara njuta!! Vaedret e wunderbaaar! Och tangentborden haer e fan CPCPCPCPCPCP.. Meeen, jag har fan baettre saker foer mig aen ae skriva en massa skit nu, ni faer helt enkelt vaenta till jag kommer hem :) Och satan vad jobbigt detta blev att laesa. Vi ska ga nu och dricka oel och chilla, bruna e vi fan ocksa!

Fredrix, du e sae jaevla skoen! Haha, bara sae du vet XD Keep up the good work (Y)


...Och alla haer haelsar foerstass till Kalix! Hoppas det regnar, som faan (6)

Kommentarer
Postat av: Nea

hahah. synd där att du hoppas det regnar, är sjukt jävla varmt höll på å dö på balkongen, å jag blir också brun :D haha, (inte avis alls att ni är där) Osanning dock.. Men varmt är det ! hoppas ni har det svin bra och tänker på mig varje dag... ;)

2009-05-14 @ 16:24:55
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Mats

Muhahahaha dt är soligt som faan. om vi tycker 15 grader är skithärligt, måste det vara cp jobbigt med 30! =P

2009-05-15 @ 05:14:00
Postat av: Nea

jag träffade Donna och Elof nyss. Hon blev så glad när hon såg mig sötisen ! :D och det har gått bra med hon sa han ;)

2009-05-15 @ 12:26:21
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0