Gästblogg start!

Jag är då Fredrix och har fått äran att skirva i Lindas blogg medan hon är bortrest, så ska försöka skriva varje dag så gott det går =)
Jag startar med att göra en sån här lista så blir det lite av en presentation också (y)

Lovar du att vara ärlig? Jaa alltid
Du heter: Fredrik
Smeknamn: Fredrix
Låt som när du är ledsen sörjer till?  Lyssnar inte på något speciellt då tror jag...lyssnar mest på disturbed och metallica nu så kanske är något sånt...
Beroende av: Ptjaaa jag blir kallad nörd då och då så är väl spel i olika former som wow och cs...sen kanske lite beroende av att träna också ^^
Vad behöver du mest just nu: En billig sista minuten resa!
Vad tror folk om dig? Det jag försöker vara tror jag, ärlig, ställer upp när det behövs...nörd ^^
Stämmer det?
kanske kanske
Vad får du oftast komplimanger för? Senast var det nog min dedikation till paintballuthyrningen jag håller på med på sommrarna
Vad säger du för att imponera på någon? Tror inte jag försöker imponera på någon speciellt, men " top 5 i dps ;-)" har jag väl dragit någon gång (Nördvarning!)
Hur imponerar man på dig? Man bryr sig och hjälper mig eller någon annan när det behövs...Sedan när någon är väldigt bra på någonting så blir jag ju imponerad också.
Brukar du skratta för dig själv? Joo det händer ganska ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nu lämnar jag sverige, vi hörs om en vecka!"
Var bor du? Kamlunge yess!
Trivs du där: inte alla dagar när det är 2 mil till resten av världen = /
 Äger du några converse: Vem är det??? :S
Sprit, cider, vin eller öl: Det blir oftast cider och sprit
Vad har du för mobil:  Samsung Soul, bra mobil men lite väl dåliga menyer
Nästa mål i ditt liv: Hitta en sista minuten resa innan alla sommarjobb drar igång
Hur svarar du i mobilen: Hej eller hallå oftast
Vem ringde du senast? Ringde upp min chef för det var tal om jobb (y)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: 12-19 imorron! =D
Antal timmar sömn inatt:  8 timmar
Sov du ensam: Yepp
Brukar du komma i tid: nej det blir oftast någon minut försenat varje gång, men när jag jobbar så är jag då i tid i alla fall.
När mår du bra:
När jag är med vänner och har lite pengar i börsen
När blev du fotad senast: Valborgs tror jag..hmm tror jag har foto på det här...
Hur känner du dig nu: Det känns ganska bra, det är bra väder ute och jag har fått jobba lite idag också
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Blåsor, trasiga naglar, ont i dem etc så inget för mig >.<
Vad saknar du: middag skulle sitta fint...
Favorit dryck på morgonen: Juice eller kanske o'boy, men försöker äta gröt eller yoghurt så jag håller mig mätt lite längre nuförtiden.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu när jag inte har något jobb så glider det ofta iväg till typ 2, men försöker lägga mig vid 11-12 iaf.
Är du blyg? Mot de jag inte känner kan jag vara blyg ibland, men det blir alltid bättre
Sysslar du med någon idrott: Jag gymmar regelbundet och så blir det innebandy ibland och såklart paintball på sommar'n
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: joo de gör jag
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: haha ptjaa har inte tänkt på de så mycke, har inget direkt jag skulle göra ^^
Är du nöjd med ditt liv: Det är väl ok jag vet inte exakt vad jag vill, men ingen annan kan ändra på det mer än mig.
Vad är det värsta du vet? Lögner, falska och egoistsiska människor, idioter, att vara trött...listan kan bli lång och jag kan inte lämna något speciellt heller =/
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Har ingen koll alls men kanske 400?
Vad längtar du till? Att äga en egen lägenhet / hus
Har du bra vänner och äkta vänskap? Svar ja
Vad är det finaste du fått? Det är nog en tårta med ett kinderägg i
Om fem månader: Om 5 månader så är jag kanske och backpackar runt om i världen
Om ett år?: Om ett år så har jag kanske börjat läsa som polis
Du samlar på: Kunskap och upplevelser tror jag att jag har mest av
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen speciell, men pratar väl med vänner beroende vad det gäller.
Har du strumpor på dig nu: yepp lätt blöta stinkande <3
Är det okej att gråta: Ja det är klart när det behövs
När grät du senast: Flera år sedan, kanske när jag bröt något ben eller skadade händerna..
Bär du glasögon eller linser: Nej men har gjort
Har du piercing: nepp
 Vill du gifta dig: Spelar ingen roll, det lär nog dröja innan det händer i alla fall
Vill du ha barn: kanske, men ska nog planera in vad jag ska göra nästa vecka först ^^
Är du bra på att laga mat: Yepp jag är mäster kocken! kan baka också!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: inte speciellt, men inte för stel heller
Vilken är din favoritglass: Vaniljglass kommer inte på någon speciell sort dick..
Tror du på ett liv efter döden: Tyvärr nej det som dör blir gräs, men jag vill ändå ha hoppet om att det är så...
Bor dina föräldrar tillsammans:  yepp och jag på ovanvåningen
Vilken ögonfärg har du: Blå
Röker du: Nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker med gym 3-4 gånger i veckan och sen träna kondition 3 gånger i alla fall, om jag då inte jobbar så kan det bli mindre
Vad är det viktigaste i livet?: Att trivas och må bra med vad man än gör.


Kommentarer
Postat av: LuuH

Faan vad du aer cool Fredrix! (Y)

2009-05-13 @ 20:11:27
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0