Kalix igen då

Jaha, då har man återvänt till Kalix igen och önskar att man kunnat stanna borta för alltid, eller något. Piteå var som alltid underbart, känns fan som att komma hem när man far dit. Lite kul var det ändå för det kändes fan som Turkiet all over again med ruskigt god middagsbuffé, kul underhållning och en tryckande jävla värme. Jag har fan badat i havet idag tom! Om man räknar bort den där gången man var på klassresa och blev ofrivilligt kastad i vattnet så är det nog ett personligt rekord, wohoo!


Hehe, stormen tidigare i veckan hade raserat en jävla massa förtält, inklusive vårat.


Folktom camping en söndagkväll innan högsäsong, mys!

Nu när man väl är hemma igen känner jag mig stressad som fan uti allt möjligt! Imorgon kommer bli en mycket tung dag, jag hoppas bara jag klarar mig igenom den helskinnad ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet! Den går som ett skott! ;)

haha nä de visste jag knappt själv att jag kunde :P

2009-06-01 @ 19:26:47
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0