Monday

FYfan, då vaknade man alltså av sig själv kring 7-halv 8 på morgon. Var ute på skogspromenad med Mami och Donna före 9, jävligt nice. Har haft fullt upp idag, huvudaktiviteterna var iaf tennis och leka med bilen, kul att se lite folk sen man kom hem nu ;)


Emma hade med sin lilla bejb i cykelkorgen, sweet.

Jag har tänkt försöka behålla min nuvarande dygnsrytm och är alltså på väg att sova nu, inga problem med det eftersom jag redan är trött.. Och skillad som man är lyckades man just radera hela inlägget och bara återställa halva, fuck it. Kort och gott; Holländarna har flyttat, jag behöver inte oroa mig för att de ska sparka fotbollar på bilen nå mer. Jag brände mig så in i helvete i hårbotten när vi var i Turkiet, och det dröjde tills tredje dagen innan jag svalde stoltheten och köpte ett hårband att ha runt skallen. Resultatet? Jag flagnar fan så det ser ut som att man har världens jävla mjäll-attack.



Jag knäppte en "vinka-hejdå-bild" innan vi drog som jag aldrig hann posta, kan ju säga att sådär ser jag fan inte ut idag XD


På flygplatsen; Alla barnen spelade kort förutom Danne, som satt mobbad och såg nördig ut.


Nu geschlaaafar vi!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Nå min bejbis, vad söt hon är! :D

2009-05-19 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0