Rockkvällen..

.. Började feint hos Jenny där vistelsen innehöll aktiviteter på toaletten, singstar, trasha huset, ligga efter golvet, tappa bort folk och saker, spilla på allt och alla, gapskratt, svammel och garanterat mycket mer! Vi vet ta mig fan vad det innebär att ha en kväll i rockens tecken, och fan vi hade kul ;)


Lite ppl, jag försökte vara lite på G med bilder men nej, totalfail.



Jenny L kirrade sminkningen och Emma håret, I fucking love it!

Hotellet sen var väl som hotellet ALLTID är, en massa svammel och en massa dansande, den här gången var det till och med till bra musik! Pluspoäng för det, och för det grymma sällskapet ofc! Synd bara att vissa ska göra allt för att förstöra för andra och är helt jävla hjärndöda, men jag har kommit på att idioti är något som helt enkelt inte går attt utrota utan att dra med majoriteten av jordens befolkning, dvs den kampen kan jag inte vinna. Det är helt enkelt bara att gå vidare (OJJ, en vink?!) och fokusera på det positiva, och vi ägde fan igår ;)

Idag har man alltså varit och jobbat och sen kommit hem och bänkat sig framför TVn för att se hockey, och kan ju säga så att Jonas Gustavsson finns med på min önskelista, hett! Sen är jag jävligt less på att bli sviken av människor om och om igen. Förväntar jag mig för mycket eller är världen helt skev?


.. Och varför kan jag inte få låten "perfect insanity" ur skallen?

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh ja.. vi rockade all night long!! ;) (Y)

2009-05-04 @ 12:22:56
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Mats

As for braindead people: WORD!

Frågan är hur hjärndöd andra tror att man själv är? haha. Men dom är för många för att utrota, som du sa. Åtminstona... alla av dom...



As for "perfect insanity", Två teorier:

1: Det är en jävligt bra låt!

2: Diskuteras inte här.

2009-05-04 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0