TAGGA!

Hehe, såg just Fanboys med Fia och Crille, och fyfaan vad jag fick börja längta till sweden rock! Roadtrip! Vi ska göra så många sjukt roliga grejer! Hihi, jag har bestämt att jag ska moona någon, för första gången i mitt liv. Lämna ett avtryck på Mats bilfönster ;) Haha, okeey skämt åsido, fan vad grymt det kommer bli! Och Fredrix har fixat fram ett riktigt kamlunge-tält, mega size (Y) .. Att jag sen har suttit och sett på det vi filmade från Disturbed och Metallica gjorde bara att jag blev ännu mer hyper, och PKn till filmen kan ha bidragit den med.

MEN VAFAAN, vi ska verkligen göra detta! Modern min är lite skeptisk och Mormor är inte så glad åt det hela heller, men jag är fan överjävlalycklig! Det kommer bli som när man har den där riktiga "konsert-känslan" med skillnaden att man nu kommer gå runt med den i tre jävla dagar! Man kommer inte ha någon röst kvar när man väl kommer hem, precis som det ska vara.

Imorgon kommer det vara färdigmekat med Mercedes inför besiktningen, det är ganska feint det med. Sen hinner jag ragga merca i två dagar innan vi drar, så då ska jag fan passa på! Självklart kommer man fortsätta fixa efter det också, pimpa bilen lite allt eftersom ;)


Hell Yeah!


Jag är fan på mitt bästa damp-humör ikväll, nu äre busa som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0