Tillbaka från landsflykten!

Schiet, då var LuuH tillbaka i Sverige igen!! Fan jag hade nästan förväntat mig att gräsmattan skulle vara grön, icke! Vemodigt värre att komma hem, hade mer än gärma stannat längre. Haha, fan jag har så mycket att skriva så det blir inte skrivet nå XD Vi har haft det så jävla underbart! Skönt iaf att komma hem och käka lite hederlig svensk mat (vilket jag iofs inte saknade det minsta före vi anlände i Kalix) och träffa DONNA! Satan vad hon hoppade runt i hela huset när Mami hämtade henne, går nog inte att bli gladare än så.

Min packning blev fan skitbra, förutom att man glömde ta med sig något att sova i. Shit happens, right? Jag löste det med att sova i bikinin första natten och sen sno någon gammal tröja av Mami, man får ju ta det som finns till hands ffs.

Jag ska fan berätta om resan, någon dag när jag inte är skittrött efter att just ha impulsmöblerat rummet och spenderat alldeles för många timmar på ett trångt jävla flygplan. Jag är kvar på turkisk tid = en timme före = dags att sova. Ouch, jag kan inte fatta att man låg å flöt i medelhavet i morse, vafaan hände? Nu slår jag på en film och deppar ihop XD


.. Och så tackar vi Fredrix för veckan med gästbloggning! (Y) Haha, jag kan ha varit lite småsalongsberusad när jag bloggade från Turkland, som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Elin

Welcome home! :D satan jag kommer inte våga träffa er nu, jag kommer känna mig vit som ett lakan xD haha

2009-05-18 @ 11:36:46
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du är åtminstone inte ensam om det Elin! XD

AS for you LuuH, welcome home... muhuahahahaha

(Ondskefullt skratt... i brist på evil smiley!)

2009-05-18 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0