Turkiet Resan

.. Okey, det hela började med att planet var två timmar försenat, vilket ledde till att man kom fram till hotellet typ fem på morgon och fick en sådär tre timmars sömn, tur att man är härdad! Sen hade vi många underbara dagar, typ 30 grader varmt och sol varenda dag. Hotellet var sjukt jävla mysigt, och satan vilken service man fick där sen! Städerskorna  nöjde sig inte med att bädda våra sängar utan vek ihop alla kläder man slängde efter golvet, sorterade all skit man hade dumpat i högar, rengjorde fan UNDER min läskiga tvål som kom med, alltså det var helt sanslöst.

Vi tar det i bilder:


Jag och Fia vid polen vi hade utanför hotellrummen, ser ut som att vi håller hand, NAW XD


Sen satte vi oss och såg likadana ut, är ju nästan så man kan tro att vi är släkt?


Det första vettiga jag egentligen gjorde där, sparkade ut Dannes foppatofflor i polen (Y)


När man blev less på att bada var det vattenpipan som gällde!


Glassen som kraschlandade, fan vi fck tom glassarna gratis.


Gänget samlat på strandbaren, Danne var dock den enda som tänkte tanken att kanske kolla in i kameran XD


Fia och Crille knäppte lite för mycket posebilder så jag passade på att göra min andra vettiga grej där borta. Jag undrar när de upptäckte att jag faktiskt hade varit framme och förstört en bild för dom?


Jak och Danne lekte i barnbassängen, kewl.


Crille höll på att drunkna i barnbassängen, mer kewl.


Jag, Danne och Emelie delade rum med varandra, och "Lord Nelson" tyckte att han skulle ha hela garderoben för sig själv ;)


Drinkarna! Gratis var de, så ni kan ju gissa att det blev några om dagen.


YMCA! Och POPCORNMANNEN till höger! Haha, vem är han? Vad gör han? Det är de ingen som vet..


Hihi, våran trippar-ring, vattenpipa på G of course!


Nog hann vi med en massa mer saker, och ändå gick veckan alldeles för jävla fort! BRR, jag vill tillbaka ;( Bland annat se massa olika shower, dyka i bassängen, fara in till stan och på marknad, dränka varandra några gånger om, spela tennis, spela vattenpolo och allt vafan det nu var. Himlen på jorden helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Bad du Lord Nelson att "komma ut ur garderoben" då? =P

2009-05-21 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0