Ibland blir det bara så

Absolut ingenting har gått som jag planerat idag. När man skulle fixa med bilen började det regna, när jag skulle installera sims 3 i brist på annat failade jag, när jag skulle och inhandla snus fick jag slut pengar och när jag ville ladda hem senaste x-men filmen fick jag för lågt ratio för att kunna göra det. Skitjävladag, det enda som otroligt nog var positivt vad school i morse. Äntligen har vi börjat med de praktiska momenten, och att sticka sig själv/classmates/dockor är ju snäppet roligare än att sitta och lyssna på en massa självklarheter.

Sitter just nu och installerar sims på datorn igen, Chrishan som är pro-nörd fick hjälpa mig lite, *sårad stolthet*. Nu ska det förhoppningsvis funka iaf, fast är så jävla trött nu så kommer bli sova dirr när det är klart. Inte ens ligga och mysa ner sig till någon film blev det, skitdag som sagt. Regnar det imorgon kör jag fan en penna genom handen av ren tristess, eller något.


Bleh, skönt iaf att man har något att längta sig bort till, igen :) Allvarligt talat, fyfaan vad jag mår bra när jag får vara på resande fot. Finns ingenting härligare! Sitta hemma i Kalix är ju ingen höjdare direkt.. Lite jobbigt bara att jag får så jävla mycket att göra helt plötsligt, bilen ska bli färdig och en massa skolarbete också. Det blir en tuff vecka med andra ord XD

En lite kul grej; Tina studsade fan av mig från studsmattan idag. Alltså jag flög jävla ner på gräsmattan! Till råga på det satt man tidigare och snackade just studsmattor på skolan och de andra nämnde att de inte förstår varför folk inte vill sätta upp ett skyddsnät runtom. "Säger de som har småbarn ja" tänkte jag, och så fick man tillbaka på det sådär, gnuggat ordentligt i ansiktet. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt den tanken men finns det en gud så hatar han fan mig, och tro mig det skulle då vara ömsesidigt. Vi kan lätt sammanfatta det hela med ordet SKITDAG.

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är TISDAG! av någon anledning är den ALLTID varje veckas fredagen den 13:e, jag gruvar mig varje gång!

Hehe, har en hel del fix på bilen själv med LITE mera tidspress =P

Care to help? =)

2009-05-26 @ 15:13:16
Postat av: Elin

Å Fi fan va kul!! :D hur många är ni som ska fara? :)

2009-05-26 @ 20:39:15
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0