Lite Kalixshopping

Blev en lång, välförtjänt sovmorgon i morse, sweet. Sen blev det fara och leka cool runt stan och shoppa lite saker:


Mascaran som jag är mest nyfiken på. Har typ alltid använt Kanebos 38-graders mascara känns det som, så nu är jag lite mascara-otrogen. Egentligen ska de väl vara ungefär likadana, båda tvättas bort med varmt vatten och ska ha förlängande effekt, men jag hoppas på att denna är snäppet bättre. Dessutom är den 5 kronor billigare, yey!

Passet är även hämtat idag, och det blev faktiskt över förväntan. Seriöst när man jämför det med fotot på körkortet skrattar man bara, går nästan inte att se att det är samma person. Märks att familjen börjar få resfeber nu, och då menar jag såklart främst Mami. Jävlar vad hon plågar den stackars tvättmaskinen, all day long. Jag måste försöka sno den så jag också kan få något tvättat, om jag blir hemma här senare försöker jag nog när hon sticker på jobbet.

Jag har såklart en massa saker jag skulle behöva få gjort idag, som läxa, städa rummet och måla klart bilen, men jag chillar. Ibland behöver man få göra det, och jag har bestämt att det behövs idag, åtminstone tills jag får någon energi XD

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag älskar den! :D silver/grå är den! ;)



Jo jag gillade den! (Y) de är typ en korsett å så hade jag bara ett linne under ;)

2009-05-05 @ 16:42:46
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0