Någonting är inte som det ska

Idag blev det ytterligare en rejäl sovmorgon, klockan var väl halv tolv när man till sist vaknade i morse XD Det börjar bli lite småpanik uti utlandsresan nu också, jag har fan inte lyckats packa någonting ännu. Blev ingen innebandy idag iaf pga hockeymatchen ikväll, skönt, då har jag lite tid till att låtsas göra något.


Surfade runt lite på "storbloggarna" (nej, jag lär mig aldrig) och såg att bög-Kissie hade skaffat sig skor och tröja från Ed Hardy. Vafaan alltså? Jag älskar fan hans kollektion. Ed Hardy är egentligen en tatuerare vars verk hamnat på tyg med hjälp av en ung designer, ruskigt coola kläder kan jag lova. Det förstör när små bimbo-brudar ska gå runt i sånt, det är inte rätt! De kan gott hålla sig till rosa XD

Eftersom jag ändå leker modeblogg nu kan jag väl lika gärna nämna lite andra märken med sjukt snygga grejer. Förutom Ed Hardy har jag fasnat ganska duktigt för Iron Fist, Bleeding Star och såklart Strhess! Haha, ni kan nog höra på namnen vad det är för kläder det handlar om. Strhess är en kollektion gjord av en GRYMT skillad konstnär, Derek Hess. Hans konst har alltså fått bli motiv på kläder, och det är så sjuuukt jävla snyggt! En vacker dag ska jag fan ha hans konst både på kroppen och på mina väggar, den dagen man skulle få råd till något sånt alltså, hehh. Har funderat på om man skulle få med något av hans verk på bloggen när man gör ny design, bara jag skulle ta mig tid till något sånt (nej man får antagligen inte göra det egentligen, whatever).


"Flood Damage" av Derek Hess.

Har funderat lite på att beställa något plagg av ovanstående märken från myhysteria, så om jag har kvar nå pengar när jag kommer tillbaka från Turkiet kanske det blir av. Vill ju också spara till att köpa en sjukt skön och svinigt dyr fåtölj, men allvarligt talat, har jag användning av det? Helst av allt skulle pengarna få gå till att dra på Sweden Rock, men folk verkar inte så on på det :/ Eller har jag fel? Kolla gärna in artistlistan och hör av er om ni är sugna, jag är då jävligt, JÄVLIGT ON! Eller om ni hellre vill på Peace & Love och se Mötley Crüe, ON! Skulle vara underbart alltså!

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, jag vill så jävla mycket följa med er till turkiet !! :D

2009-05-08 @ 20:04:44
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Biiiiliga t-shirts!!! not!

Men snygga utav helvete!, du jag fyller ju år snart........ hahaha (om 8 månader typ) XD

2009-05-09 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0