GZ lil sis

Idag har vi haft födelsedagskalas, minstingen Amanda fyllde 13 år och tog alltså steget till tonåring, tung dag för de gamla päronen med andra ord. Började dagen med att de väckte mig för att vi skulle gå å sjunga för henne, 7 på morgonen! Jag var inte glad kan jag säga och mycket till sång blev det inte för min del, då övriga familjen klarade av att sjunga "ja må han leva" rätt det här året. Jag återvände till sängen dirr efter det och försov mig lite till introduktionen av nya kursen idag, och hade mardrömmar om Turkiet och holländar-ungar? Shit happens. Sen  hade jag liiite dåligt samvete eftersom jag inte hade köpt någon present till My och inte hade någon aning om vafan jag skulle ge henne, men jag styrde det, as always.


Födelsedagsbarnet, hon kommer ändå aldrig fylla mer än 8 år för mig, vilket hon redan gjort i ett antal år, obviously.



Snykkast!

Förutom att ha fikat en massa och umgåtts med släkt och vänner har jag passat på att tvinga farsan hjälpa mig fixa på mercadörren, så ÄNTLIGEN är den ihopskruvad och på plats! Imorgon ska jag åtminstone måla den så jag är klar med det, och förhoppningsvis bli klar med det mesta småfixet i veckan.


Innan dörren åkte på bilen igen. Stökigt? Welcome to my crib XD

Egentligen ser det bara ännu stökigare ut nu när bildörren är borta, behövs ett jävla krafttag för att orka med den här röran. Nu äre fan sova som gäller, tre dagars sömnbrist har börjat kännas, fy fan så hårt jag ska sova nu!


Jag har absolut ingen aning om Amanda läser min blogg, men jag garderar mig ifall att: Hoppas du hade en jävligt fin födelsedag! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lilla myran håller på att växa upp, fan det känns helt konstigt att dom börjar bli så stora! :D haha

2009-05-05 @ 09:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0