Torsdagar kan också bli riktigt bra!

Jag säger bara en sak, semifinal! Jonas Gustavsson är fan het, både i mål och annars. Fan vilka kluvna känslor inför tre kronors match mot Kanada, självklart kommer man hejja på Sverige, MEN om de faktiskt skulle vinna och hamna i final missar jag det eftersom jag kommer sitta på ett plan mot Turkiet då. Förbannat XD

Jag har fan glömt att nämna hur mycket jag älskar min nya mascara! Fiberwig heter den, helt jävla underbar. De håller verkligen vad de lovar, man får lösögonfrans-effekt av den. Behövs verkligen när man inte har långa fina ögonfransar på naturlig väg, så nu behöver jag inte vara så avundsjuk på alla som har det nå längre ;)

.. Och resfebern har börjat sätta igång på riktigt nu, jag har fan en miljon saker att göra i helgen känns det som, och ingen tid! Fan jag var å startade en tvättmaskin för en halvtimme sen, har helt glömt bort att jag kanske vill ta med mig rena kläder när vi väl far. Tro fan inte att jag ens tänkt på att börja packa heller. GAH, jag vill verkligen fixa min bil imorgon, inte hålla på med nå tråkiga förberedelser! Just nu skulle jag verkligen ha användning av en liten slav som skulle kunna sköta alla tråkiga sysslor medan jag kan roa mig, men jävlar om han/hon snor saker då blire kapa händerna! Kanske skulle ha dem på lina redan från början, så de inte kan smita och börja tro att de har några rättigheter.. HMM.


Nej jag ska fan sluta svamla nu och se lite LAink istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0