Födelsedags partaj

Jävligt stressig dag! Har varit en massa fixande, och sen födelsedagsfest på det. Jävligt trevligt vare, jag kommer sakna alla goa tjejjor när vi nu far XD


Det blev lite sånt ..


.. och så blev det lite sånt, i dimman.

Just nu är jag jävligt trött, sängen väntar. Ni som känner mig förstår säkert att jag inte ens packat ännu, det kommer i sista minuten imorgon. Sweden Rock verkar heller inte vara så avlägset nu, fan vilken dröm det skulle vara att dra dit.


ZzZzzzzZZZzzzz...

Kommentarer
Postat av: Elin

In i dimman! ;) hehe



Jag ska se över min ekonomi, för jag måste fan på Sweden Rock!! Jag är väldigt på!

2009-05-10 @ 14:31:17
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0