I'm out!

Jusste, Metallica var ju tillbaka i Sverige igår. Är lite avis för att globenpubliken igår fick höra Welcome Home (Sanitarium), fast å andra sidan hade jag aldrig bytt ut Turn The Page mot den heller. Fan, vilka minnen man har därifrån ;)

Nu tänkte jag dra till Brekka resten av kvällen, imorgon blire nämligen Luleå med Mormor och Morfar för att växla pengar och jyra på, så lika bra att man sleepar där inatt. Fan, jag tror nästan resfebern börjar smitta av sig på mig också, got to get out of this madhouse.


Nu tar vi en snus och är jävligt glada XD

Kommentarer
Postat av: Mats

VA! Sjäng dom Turn the Page??? WÄÄÄÄÄÄH! Fan jag och min snåla snikenhet att jag inte orkade sälja min kropp för en biljett!!!

När blir det turklandsresa BTW?

2009-05-05 @ 21:20:17
Postat av: LuuH

Haha, att de gjorde! Helt jävla underbart ;)



På söndagkväll drar vi, det är fan inte länge dit alltså! Shiet XD

2009-05-06 @ 22:21:36
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0