Rainy days

Myyys, ligger och ser x-men för att komma ihåg lite innan man ser nyaste XD Fan vad jag tycker om min mysfilt ;)

Idag har det annars varit mycket av lite. Blev väldigt lite bilmek pga regn, jag har alltså stora förväntningar på imorgon. Sen har man hunnit plugga, spela, vara till Brekka och annat roligt.


Mitt ben såg jävligt missbildat ut där. Hursomhelst, årets första myggbett, eller egentligen är det två just bredvid varandra. Något säger mig att normala myggbett inte ska vara över 2x1 cm stora, dessutom har det sett ut sådär sen i söndags. Fan vad jag hatar mygg ..



Ahlgrens husvagnar! Haha XD


Jag och Sötis lekte lite, hon uppskattade det inte alltför mycket.


Heh, och av någon anledning tog det väääldigt lång tid att skriva allt dehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0