It's the rock´n roll way of life

Om två veckor fyller jag 20 år, shiet lol säger jag bara. Tiden har börjat gå så jävla fort, eller är det jag som börjat bli gammal? Hur som helst planerar jag att inte fira min födelsedag hemma, utan den ska firas här. Det känns jävligt ultimat ändå, att man firar 20-årsdagen på Sveriges största hårdrocksfestival. Det känns så jävla rätt, så jävla jag. Även om man kommer sitta i en bil genom Sverige större delen av dagen, så kommer den inledas stort så fort klockan slår 12 med Heaven And Hell på scen. Fatta, Ronnie James Dio blir inledningen på min 20-årsdag! Rockguden himself! Fyfan vad coolt det kommer bli, svårslaget. Något man kan berätta om i många år framåt.

Det enda negativa är väl att man inte får fira med familjen, de som betyder mest i hela världen för mig. Förhoppningsvis blire väl att ta det någon dag efter bara, såvida jag inte glöms bort för att Sis ska på bal och ta studenten och allt. Då kan det hända att jag blir lite ledsen i ögat. HM, får nog styra en extra födelsedags-dag, för att vara på den säkra sidan XD

För att fokusera på det positiva, fan, jag tror inte jag har förstått riktigt att detta verkligen händer. Det kommer bli så sjukt jävla bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å fy fan va kul! jag vill oxå fara :D är de spikat att du ska fara? kirrat biljetter? =)

2009-05-25 @ 15:06:16
Postat av: Elin

De var från mig :D

2009-05-25 @ 15:07:06
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Fredrix

Tenasios D laddad i mobilen och en av millenium böckerna! =D

2009-05-25 @ 17:06:37
Postat av: Jenny S

Fan vad nice med Dio! :P

2009-05-27 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0