Sommarväder!

Valborgs blev jävligt bra. Efter hockeyn som vi tyvärr förlorade gick vi ner och spana på den obetydliga majbrasan som nästan uteslutande bestod av en massa rökmoln, inte så lyckat det kanske. Sen blev vi kidnappade och dumpade vid slalombacken och kom på att grilla, där är fan något man bör göra på valborgs. Så kvällen slutade alltså med att elda lastpallar, grilla korv, dricka öl och snacka skit. Härligt värre!


Tjuta med ett signalhorn i en bil är aldrig en bra idé, nånting nytt lär man sig alltid!



Vi var lite salongs och mycket glada ;)

Idag har man suttit ute nästan hela dagen, sommarvärme ute så på med bikinin och ut och steka! Helt underbart att lägga sig på altan med cd-spelare eller en bra bok och bara softa. Nu ikväll hamnade man i Näsbyn för att chilla. Traskade förbi ica och köpte en magnum temptation för att prova, god som fan var den ju men aldrig att nån glass i världen som är så liten är värd sina 22 spänn, men man måste ju testa ibland! Egentligen smakade den mer godis än glass, så mer värt att bara köpa en marabou eller nå.

Senare ikväll ska man nog sätta tillbaka bildörren på Mercan, känns som att det är dags för de. Då kan jag måla det lilla som ska på den dörren och sen är jag fan klar med det! Ska blir jävligt skönt att gå vidare så man kan göra lite annan nytta, bland annat fixa mina blinkers som krånglat fram och tillbaka sen förra året. De la av just efter besiktningen förra året XD

På tal om ingenting så fick jag en snusdosa som var väldigt.. välorganiserad. Detta har fan aldrig hänt mig förut, jag undrar om jag bara hade tur för första gången i mitt liv eller om någon helt enkelt kände för att vara snäll?



Mysterium..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0