Sunshine

WHOA! Solskensdag, då är Linda lycklig ;) Skolan gick kanon, mina classmates var skittrevliga, jag har ett nytt slutsteg till bilen (igen!) och har äntligen målat klart det sista! Fan vad jag älskar när man hör en riktigt bra låt första gången med riktigt bra ljud! Hittade dessutom 6 saknade cd-skivor i bilen, 2 Disturbed och 4 omärkta, har iaf hunnit lyssna på den ena av dem som visade sig vara Death Magnetic (Y). Spännande att höra vad de andra är!


Schteeget, får se hur länge jag kommer ha kvar detta, förhoppningsvis ett tag iaf, till något bättre dyker upp. Och kablarna är bara tillfälligt satta hur som helst för att vi skulle kolla hur det funkade, det funkade feint.

Har också hunnit städa ur bilen lite, så imorgon kanske man kör ut den så man kan dammsuga och så ;) Dra raggen runt älgstigen, mouhaha. PRECIS när jag var färdig med sista penseldraget på mercan klantade jag mig rejält och tappade glasburken med färgen i rakt i golvet, och det flög såklart glasbitar över hela golvet. Som tur var hade färgen nästan stelnat helt då så inte en droppe ens på golvet, eller något som stänkte över hela garaget. Haha, jag tänkte skriva skvittrade, men vafaan, det måste ju vara världens jävla kalixmål på det ordet. Skvittra. Folk lär ju knappast fatta vad man snackar om XD




Jag hoppas fan att Sverige vinner ikväll så jag slipper komma ner på jorden igen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0