Work work!

Idag har jag fått jobba 13-19 i mjv så det var bara fara och jobba nästan direkt efter att jag stigit upp. för en gångs skull så fanns det något att göra iaf. förutom att då vara i kassan och surra med alla pensionärer som kommer och ska köpa aftonbladet ^^

Det som var mer jobb utöver det vanliga var att det är "varudag" så det var lite mer än vanligt att plocka in i hyllorna =D
Imorron blir det kanske lite paintball bana så jag lägger upp lite boílder därifrån, annars så har jag jobb 15-19 (y)



Det var typ 4 vagnar fulla att köra ut på 2 personer, så det fanns till och med kvar lite till imorron!
Jag har ett lite udda jobb, speciellt den tiden det inte är så mycket kunder...man söker jobb för att ha något att göra, för ofta så är det tomt i affären och inte mycket att göra annars =/


Nu blire göra annat, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0